TSB می گوید هواپیما در حوالی ادمونتون سقوط کرده و منجر به کشته شدن 3 نفر در اثر چرخش موتور در هنگام چرخش شد

[ad_1]

شورای ایمنی حمل و نقل می گوید که یک هواپیمای آماتور در تابستان گذشته قبل از سقوط و کشته شدن هر سه سرنشین هنگام چرخش در جنوب ادمونتون ، سقوط کرد.

مورفی موس چهار نفره ، دارای چرخ هایی است که از شناورهای آن امتداد دارد ، در 3 جولای 2020 برای آموزش هواپیمای دریایی مورد استفاده قرار گرفت و یک خلبان ، کارآموز و مسافر مجاز را حمل می کند.

بیشتر بخوانید:

هواپیمایی که در حوالی ادمونتون سقوط کرد در حال آموزش بود: TSB

هواپیما حدود ساعت 10:40 دقیقه از کوک لیک بلند شد و قبل از اینکه به جنوب غربی برود ، مدت کوتاهی دریاچه هاستینگز را لمس کرد.

حدود 10 دقیقه بعد ، هواپیما در حال واژگونی ملکی بود که متعلق به یکی از آشنایان خلبان آموزش بود که هیئت ایمنی گفت هواپیما متوقف شده و چرخیده است.

داستان زیر تبلیغ ادامه دارد

در گزارش TSB آمده است: “ركود آیرودینامیكی هنگامی اتفاق می افتد كه زاویه حمله بال از زاویه بحرانی كه جریان هوا شروع به جدا شدن از بال می كند ، فراتر رود.”

“هنگامی که بال متوقف می شود ، جریان هوا از سطح فوقانی جدا شده و بالابر تولید شده به زیر آنچه برای نگهداری هواپیما لازم است کاهش می یابد.”

در آن لحظه هواپیما فقط 400 فوت از سطح زمین بالاتر بود و در زمین فرو رفته بود.

بیشتر بخوانید:

3 نفر پس از سقوط هواپیمای کوچک در جنوب شرقی ادمونتون کشته شدند: افسر آتش نشانی

پیچ های تند خطر سقوط آیرودینامیکی را افزایش می دهد ، که به گفته هیئت مدیره ، اگر در نزدیکی زمین انجام شود ، احتمال بهبود موفقیت آمیز سقوط کاهش می یابد.

داستان زیر تبلیغ ادامه دارد

هواپیما در مراتع در بزرگراه 623 نزدیک رالی ویو در 12 کیلومتری شرق فرودگاه بین المللی ادمونتون سقوط کرد.

هواپیما منهدم شد و همه سرنشینان کشته شدند. تحقیقات نتوانست تعیین کند که کدام خلبان در آن زمان در ایست های بازرسی بوده است.

پلیس بعد از ظهر جمعه در صحنه آنچه سقوط هواپیمای مرگبار در جنوب شرقی ادمونتون سقوط کرد ، بود.

تحویل به اخبار جهانی

این گزارش می گوید این دو خلبان بیش از 40 ساعت با هم در طی چهار سال پرواز کرده اند ، از جمله هشت ساعت آموزش ارزیابی هواپیمای بین 16 ژوئن تا 3 ژوئیه ، هنگام سقوط هواپیما.

TSB گزارش داد ، هواپیمای مورفی موز در سال 2004 ساخته شد و در بازرسی های سالانه خود به روز است.

“هواپیما قبل از پرواز هیچ کمبودی نداشت. هیچ نشانه ای وجود ندارد که موتور قادر به تولید نیرو نیست. علاوه بر این ، اطلاعات موتور بازیابی شده نشان می دهد که دور موتور و فشار روغن تا زمان ضربه حفظ می شوند. بررسی هواپیما پس از حادثه هیچ نقصی در سیستم کنترل پرواز نشان نداد. هواپیما مجهز به هیچ دستگاه هشدار دهنده ایست نبود. “

داستان زیر تبلیغ ادامه دارد

گزارش کامل سقوط می توانید اینجا بخوانید.

– با پرونده از کارن بارتکو ، اخبار جهانی

© 2021 مطبوعات کانادایی



[ad_2]

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *