NS با ارائه تحویل غذا هزینه کمتری را در اختیار رستوران ها قرار می دهد ، کنترل خدمات مشتری

[ad_1]

HALIFAX – تحویل کالا هرگز در فهرست غذاهای رستوران های کریگ فلین نبوده است.

حتی وقتی قفل های بهاری رستوران ها را تعطیل می کردند و غذاخوری ها را مجبور می کردند در خانه بمانند ، آشپز و صاحب Two Doors Down فقط محدودیت هایی را پیشنهاد داد و هزینه های بالای شرکت های تحویل غذا را رد کرد.

فلین که دو کرسی در هالیفاکس و دارتموث دارد گفت: “من به طور کامل امتناع کردم.” “وقتی شام نخورید و سپس کل شغل شما 25 یا 30 درصد کاهش می یابد ، کاملاً پایدار نیست.”

بیشتر بخوانید:

رستوران های هالیفاکس به کاهش هزینه های تحویل شخص ثالث نیاز دارند

از آنجا که شام ​​در محیط داخلی در بسیاری از مناطق کشور ممنوع است یا به طور قابل توجهی کاهش می یابد ، تحویل یکی از معدود جریانات باقیمانده درآمد برای رستوران ها است. اما رستوران داران می گویند هزینه های بیش از حد 30 درصدی ، که توسط برنامه های آنلاین سفارش و تحویل غذا دریافت می شود ، می تواند باز ماندن را بی فایده کند.

داستان زیر تبلیغ ادامه دارد

با این حال ، این سرمایه گذاری جدید به این معنی است که مشتری ها مشتاق خرد گوشت خرد شده گوشت خوک با دانه های خشخاش سرخ شده و پنیر Two Doors Down هستند که می توانند از طریق راه اندازی محلی سفارش دهند ، که گزینه دیگری برای بازیکنان بزرگتر مانند Uber Eats ، SkipTheDishes و DoorDash است.

تحویل غذا HaliHub حق کمیسیون ثابت 9 درصدی را در نظر گرفته است که کمترین میزان در صنعت غذا است.


برای پخش فیلم







جشنواره Moncton Burger با توجه به محدودیت های جدید COVID-19 برگزار می شود


جشنواره Moncton Burger با توجه به محدودیت های جدید COVID-19 برگزار می شود

برایان مک دونالد ، بنیانگذار موسسه ، می گوید پس از اینکه متوجه شد برخی با استفاده از سیستم عامل های سفارش آنلاین و تحویل آنلاین بزرگتر ، ضرر می کنند ، هالیفاکس را برای کمک به رستوران ها زنده نگه داشته است.

مک دونالد ، مدیر اجرایی سابق سرویس غذا گفت: “این هزینه ها بسیاری از رستوران ها را در موقعیتی قرار می دهد که سودآوری ندارند.”

“آنها در واقع از هر وعده غذایی که می فرستند ضرر می کنند. امیدواریم با ارائه نرخ کمتری ، به رستوران ها فرصت زنده ماندن در این اوقات نامطمئن را بدهیم. “

داستان زیر تبلیغ ادامه دارد

لوک ارژاواتس ، معاون رئیس اقیانوس اطلس در کانادا ، گفت: با وجود ناامیدی فزاینده از هزینه های بالای حمل و نقل در صنعت رستوران ، بسیاری همچنان آن را “شر ضروری” می دانند.

او می گوید: “مشتری ها آن را می خواهند و بازاریابی ضعیفی دارند ، اما رستوران ها با این برنامه های تحویل شخص ثالث درآمد کسب نمی کنند.” “این واقعاً رابطه عشق و نفرت است.”

اریاوتس گفت ، اما “ترس از دست دادن” و نبود گزینه های دیگر رستوران ها را مجبور به استفاده از خدمات تحویل می کند.

بیشتر بخوانید:

صاحبان رستوران تا آنجا که به محدودیت های COVID-19 مربوط می شوند احساس می کنند از تاریکی کنار گذاشته شده اند

در حال حاضر دو استان کمیسیون هایی را هدف گرفته اند که توسط شرکت هایی مانند SkipTheDishes و Uber Eats متهم می شوند.

دولت انتاریو ماه گذشته قانون جدید استانی را وضع کرد که نرخ معاملات را به 20 درصد محدود می کند – با کمیسیون بیش از 15 درصد برای خدمات تحویل غذا و پنج درصد هزینه پردازش خدمات اضافی. این محدودیت که از اواخر ماه دسامبر به اجرا درآمد ، در مناطقی اعمال می شود که غذا خوردن در داخل خانه ممنوع است.

دولت بریتیش کلمبیا نیز 15 درصد محدودیت هزینه تحویل غذا به طور موقت در نظر گرفته است ، همچنین 5 درصد هزینه پردازش سفارش نیز به آن اضافه شده است.

مک دونالد که به هالیفاکس برگشته است ، می گوید راه اندازی آن بیش از قیمت پایین تری دارد.

داستان زیر تبلیغ ادامه دارد

وی می گوید: “مفهوم ما بر اساس سه چیز است.” “ما می خواستیم نرخ کمتری دریافت کنیم ، پول را به صورت محلی نگه داریم و کنترل رستوران ها را دوباره بدست آوریم.”


برای بازی







رستوران های نوا اسکوشیا در حال پیوستن به گروه کر هستند و خواستار مقررات مربوط به خدمات تحویل هستند


رستوران ها در نوا اسکوشیا به گروه کر دعوت می شوند و خواستار مقررات مربوط به خدمات تحویل هستند – 14 ژانویه 2021

مک دونالد می گوید ، در برنامه های بزرگتر تحویل غذا ، اگر مشتری از غذا شکایت کند ، غالباً بطور خودکار هزینه آن پس داده می شود – بدون اینکه فرصتی برای حل مشکل باشد ، رستوران برای تأمین قیمت کامل خارج می شود.

وی می گوید ، اما با HaliHub ، رستوران برای حل مشکل مستقیماً با مشتری سروکار دارد.

مک دونالد می گوید: “رستوران توانایی تصمیم گیری را دارد.” “آنها نه تنها به طور خودکار کل ماجرا را از دست می دهند ، بلکه فرصت دارند آن را برطرف کنند.”

در حالی که مدل کسب و کار HaliHub به خدمات شخصی بستگی دارد – مک دونالد می گوید یکی از 30 صاحب رستوران که اکنون از این برنامه استفاده می کنند می تواند تلفن را برداشته و مستقیماً با او تماس بگیرد – او می گوید در آتلانتیک کانادا امکان رشد وجود دارد.

داستان زیر تبلیغ ادامه دارد

وی می گوید: “به محض اینکه همه فن آوری ها به کار افتادند و برنامه های ما به بهره برداری رسید ، در بازارهای مختلف جا برای گسترش وجود دارد.” “ما می توانیم Moncton-Hub یا St. John’s-Hub یا Charlottetown-Hub داشته باشیم.”

بیشتر بخوانید:

با لغو محدودیت های COVID-19 ، رستوران های هالیفاکس برای بازگشایی آماده می شوند

برگشتن به دو در پایین ، رستوران دار فلین می گوید HaliHub قدرت خود را شروع کرده است.

وی گفت: “من به یاد می آورم اولین جمعه ای كه آن را ارائه دادیم ، خصوصاً در محل خود در هالیفاكس ، تعداد قابل توجهی سفارش دریافت كردیم.” “کافی بود که حتی HaliHub تعجب کرد.”

گوردون استوارت ، مدیر اجرایی انجمن رستوران های نوا اسکوشیا گفت ، تقاضا برای تهیه مواد غذایی همچنان پابرجاست و انتظار می رود پس از همه گیری نیز ادامه یابد.

وی گفت: “حتی قبل از همه گیری ، مردم خواهان راحتی بیشتر و زایمان بودند.” قفل ها به خصوص برای صندلی ها این روند را تسریع کرده اند. »

استوارت می گوید در حالی که رستوران ها می خواهند تقاضای گزینه های بیشتر تحویل را برآورده کنند ، “آنها فقط نمی خواهند 30٪ برای زایمان بپردازند.” “این فقط سود آنها را از بین می برد.”

این گزارش توسط مطبوعات کانادایی برای اولین بار در 25 ژانویه 2021 منتشر شد.

© 2021 مطبوعات کانادایی



[ad_2]

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.