FCA-PSA ، مناسب برای همجوشی: استلانتیس متولد می شود
[ad_1]

تاریخ انتشار: 01/04/2021 12:14
پس از سهامداران Psa ، و جلسه فوق العاده سهامداران FCA با 99.15٪ آرا موافق ادغام با Psa ، که زندگی را به Stellantis می بخشد ، تصویب کرد. 99.85٪ سهامداران حاضر در جلسه به پروژه Psa رأی مثبت دادند.
FCA و Groupe Psa “قصد دارند در 16 ژانویه 2021 ادغام را نهایی کنند” ، در یادداشت مشترکی اعلام شد که “تجارت سهام عادی Stellantis از دوشنبه 18 ژانویه 2021 در Mercato Telematico Azionario از میلان آغاز می شود. و یورونکست پاریس و سه شنبه ، 19 ژانویه 2021 در بورس اوراق بهادار نیویورک. “
“اتمام ادغام بستگی به رضایت یا رد برخی از موارد قبلی دارد که تقریباً همه آنها برآورده شده است. ما انتظار نداریم که هیچ یک از این سابقه ها مانعی برای تکمیل معامله در بازه زمانی برنامه ریزی شده باشد. ” جان الکان، در جلسه فوق العاده “Stellantis اتحادیه ای از دو شریک است که ذهنیت یکسانی دارند. الکان با بیان اینکه “این یکی از بزرگترین تولیدکنندگان محصولات اصلی در جهان خواهد بود و مهمتر از همه ، شرکتی با اندازه و منابع خواهد بود” گفت: ، بسیاری از م componentsلفه ها و دانش فنی مورد نیاز برای استفاده مناسب از فرصت های دوره جدید است.
الکان گفت: “این ترکیبی از دو شرکت است که مقاومت و نبوغ استثنایی را نشان داده اند و اکنون با ترکیب نیروهای خود برای پاسخگویی به چالش های جهانی صنعت ما آینده نگری نشان می دهند.” “ارقام فردی و هم افزایی سالانه در یک وضعیت پایدار 5 میلیارد یورویی فقط تا حدی پویایی این ادغام تاریخی را توصیف می کند. “مهمتر از همه ، Stellantis اتحادیه دو شریک است که ذهنیت یکسانی دارند. دو واقعیتی که با ارائه وسایل نقلیه اصلی ، ایمن ، عملی ، ابتکاری و پایدار به مشتریان خود ، برای ساختن چیزی منحصر به فرد گرد هم می آیند. و خدمات تحرک ، “ادامه داد.
الکان با یادآوری اینکه “طی 10 سال گذشته ارزش گروه فیات را 5 برابر افزایش داده ایم و پیشنهاد ادغام با Groupe Psa گام جسورانه دیگری در مسیر حرکت ماست” ، و اضافه کرد: “در دهه گذشته ، من این حق را داشتم که رئیس شرکت شما باشم. جان الکان در 21 آوریل 2010 رئیس فیات شد ، ویراستار) گروه فیات تغییر شکل داد. این نوسازی نه تنها به ایجاد FCA ، بلکه همچنین به ایجاد Cnh Industrial ، Gedi ، Ferrari و Magneti Marelli به عنوان شرکت های کاملا مستقل منجر شد.
“در این دوره ، یک سهامدار گروه فیات ارزش سرمایه گذاری انجام شده در سال 2010 را افزایش داده و تا به امروز 5 برابر حفظ کرده است. ادغام پیشنهادی با Groupe Psa گام جسورانه دیگری در مسیر ما است. “
وی گفت: “یکی از مزایای این ادغام ، اندازه قابل توجهی است که استلانتیس از آن استفاده خواهد کرد.” مدیر عامل FCA مایک مانلی با یادآوری اینکه “FCA و PSA در مجموع در سال 2019 به میزان 8.1 میلیون خودرو در سراسر جهان فروختند که اگر به طور کلی فروخته شود ، Stellantis چهارمین تولید کننده بزرگ در بخش خودرو خواهد بود.”
مانلی یادآور می شود: “استلانتیس ، توزیع جغرافیایی متعادلی را اتخاذ خواهد كرد.” با ترکیب موقعیت عالی Psa در اروپا با قدرت FCA در آمریکای شمالی و آمریکای لاتین ، شرکت جدید حضوری متعادل و سودآور جهانی خواهد داشت. این به حداقل رساندن تأثیر رکودهای دوره ای که ممکن است در یک منطقه مشخص رخ دهد کمک خواهد کرد. علاوه بر این ، این ادغام فرصت هایی را برای طراحی مجدد استراتژی ترکیبی این گروه در سایر مناطق جغرافیایی ، از جمله چین ایجاد می کند. “
“از شما برای شرکت در یک نشست تاریخی و چراغ سبز گسترده در حمایت از این پروژه ادغام متشکرم. این شروع خوبی برای استلانتیس است که در یک پایه ثابت متولد می شود و از همه ویژگی های بازیگری پیشرو در بخش برخوردار است. از PSA برای استلانتیس آرزوی موفقیت کامل می کند ” لوئیس گالوئیس ، رئیس هیئت نظارت بر PSA اتمام کار جلسه. گالوئیس توضیح داد ، این ادغام “در کوتاه مدت قابل توجه نبود: در سال 2019 ، گروه Psa بیشترین سودآوری صنعت خودرو در جهان را گزارش کرد. FCA نزدیک به چهارم بود. و این نشان می دهد که سلامتی دو گروه خوب است ” سپس ، وی خاطرنشان کرد ، “این فرصت” برای ادغام ارائه شد و استفاده از این فرصت ، به ویژه برای رسیدگی به چالش وسایل نقلیه الکتریکی و تأمین مالی آنها مهم است. تولید باتری های رقابتی با “بازار داخلی” حدود 8 میلیون اتومبیل آسان تر خواهد بود. علاوه بر این ، دو شرکت دارای یک مکمل جغرافیایی استثنایی هستند: PSA در اروپا قوی است ، FCA در آمریکای شمالی و جنوبی قوی است. “
“این یک لحظه تاریخی است “. کارلوس تاوارس ، رئیس هیئت مدیره PSA، در طول جلسه سهامداران Psa. تاوارس با بیان اینکه هدف Stellantis 5 میلیارد تعامل است ، افزود: “ما با یک چالش مهم روبرو هستیم ، آن حفاظت از آزادی تحرک شهروندان است: ایمنی ، قیمت های مقرون به صرفه و آلودگی کمتر.” “سال”.
برای گالواز ، “ما باید پرچم های PSA و FCA را فراموش کنیم و پرچم Stellantis را ایجاد کنیم”: “ما نباید هر دو فرهنگ را از بین ببریم” از هر دو گروه ، اما “ما باید از کیفیت هر دو گروه استفاده کنیم. این بسیار قوی تر است. وقتی چند فرهنگی است “.
تاوارس با اشاره به گروهی که متولد می شوند “از زمان تأسیس با یک موقعیت مالی ثابت” ، ادامه داد: “گروه های FCA و PSA از سلامتی خوبی برخوردار هستند و در کنار یکدیگر قویتر خواهند بود.” وی توضیح داد ، دو گروه FCA و PSA “موقعیت های قدرتمندی در بازارهای خود دارند” و “از نظر جغرافیایی و فنی یکدیگر را تكمیل می كنند”. FCA ، تاوارس خاطرنشان كرد ، “در آمریكا بسیار قدرتمند است و PSA در اروپا نتایج بسیار خوبی دارد و با هم فرصت توسعه در بزرگترین بازار جهان ، یعنی چین را خواهند داشت.” وی اضافه می کند ، این ادغام “همچنین به یک مکمل قوی در سطح فناوری و همچنین در وسایل نقلیه خودمختار کمک می کند.” سرانجام ، “همچنین توانایی بالایی برای انجام هر دو گروه برای انجام برنامه ها وجود دارد.” اندازه گروه جدید “به ما امکان می دهد خطرات را هم از نظر تحقیق و توسعه و هم از نظر سرمایه گذاری کاهش دهیم”.
تاوارس گفت: “مکمل قوی بین PSA و FCA امکان ایجاد سومین خودروساز بزرگ جهان از نظر گردش مالی و چهارم از نظر حجم را فراهم می کند.” وی تأكید كرد: “اگر داده های سال 2019 را در نظر بگیریم ، این گروه كه از این ادغام متولد خواهد شد ، 10 میلیون اتومبیل در سراسر جهان تولید می كند و گردش مالی آن 167 میلیارد یورو خواهد بود.”
پخش مجدد ذخیره شده © Copyright Adnkronos.
[ad_2]