کشاورزان نگران تقاضا برای حمل و نقل ریلی پس از لغو Keystone XL هستند

[ad_1]

اثرات تکان دهنده تصمیم رئیس جمهور ایالات متحده جو بایدن در مورد لغو خط لوله Keystone XL نه تنها در بخش انرژی احساس می شود ، بلکه کشاورزان در حال بررسی تأثیر این امر بر تقاضای ریلی در طولانی مدت هستند.

اسکات بولتون ، رئیس کشاورزان متحد آلبرت گفت: “اگر لغو خط لوله Keystone XL به ناچار منجر به تأمین بیشتر نفت از طریق راه آهن شود ، این مسئله ظرفیت را ایجاد می کند و ما به وضوح نگران این هستیم که از ظرفیت برداشت کافی برخوردار باشیم تا کالاهای خود را به بازار عرضه کنیم.”

این پروژه آمریکایی که توسط دولت ترامپ روشن شده است ، برای انتقال 830 هزار بشکه نفت خام در روز از آلبرتا به نبراسکا طراحی شده است.

بدون آن ، راه آهن کانادا تقاضای اضافی خواهد داشت.

“بیشتر راه آهن نفتی از شمال به جنوب می رود و به سواحل خلیج فارس می رود … همانطور كه ​​بیشتر قطارهای دانه ای به شرق غربی می روند. نگرانی کمتری در مورد ازدحام در راه آهن و رقابت بیشتر برای خدمه و منابع وجود دارد. “

داستان زیر تبلیغ ادامه دارد

خطوط راه آهن ملی کانادا و اقیانوس آرام گزارش دهنده میزان رکورد سود و هر دو واگن با ظرفیت بیشتر به ناوگان خود هستند.

“آلبرتا امسال با هشت درصد افزایش نسبت به میانگین 10 ساله ، یک رکورد برداشت. وزیر کشاورزی و جنگلداری آلبرتا در بیانیه ای گفت: “صادرات گندم به تنهایی در سال 2020 تقریباً 30 درصد رشد کرده است ، که فقط نشان می دهد ظرفیت ریلی برای کشاورزان آلبرتا چقدر مهم است.”

دریشن افزود: “همانطور که غلات باید در قطارها باشند ، روغن نیز باید در خطوط لوله باشد.”

طبق گفته ماسون ، قوام محصولات کشاورزی در مقایسه با روغن به نفع کشاورزان است.

وی افزود: نفت دوباره روشن و خاموش است و باعث می شود راه آهن برای نفت سخت تر شود. حداقل در چند سال گذشته جایی که به عنوان یک دانه ، شما می دانید که هر ساله می آید ، “میسون گفت.

وی افزود: “این بسیار سازگار است و به همین دلیل راه آهن هزینه های زیادی را صرف تلاش برای بهبود توانایی خود در پردازش غلات کرده است.”

© 2021 اخبار جهانی ، بخشی از Corus Entertainment Inc.



[ad_2]

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.