ویکتوریا با یک مبارزات تبلیغاتی رایگان ، دستی برای هنر زنده ارائه می دهد


با کاهش محدودیت های همه گیری در بریتیش کلمبیا ، هنرمندان و نوازندگان شروع به بازگشت به صحنه می کنند.

مورگان بروکر ، که نوازندگان موسیقی را در ویکتوریا اداره می کند ، گفت: “همه هیجان صحنه زنده را از دست می دهند ، ما واقعاً از بازگشت خود بسیار هیجان زده هستیم.”

“ما چند نمایش كوچكتر انجام دادیم ، چند پخش زنده نیز انجام دادیم ، اما این احساسی نیست كه شما نسبت به جمعیت زیادی احساس می كنید.”

بیشتر بخوانید:

نظرسنجی هفتگی: آیا آماده بازگشت به کنسرت های زنده هستید؟

در حالی که هنرمندان دوباره این جریان زنده را می خواهند ، بازگشت به صحنه همیشه آسان نیست. هجده ماه نمایش لغو شده بودجه بزرگی را در بودجه مجریان جوان ایجاد کرده است.

اکنون یک چاپخانه در ویکتوریا قدم برمی دارد تا به صنعت هنر مبارز کمک کند تا دوباره روی پا بیاید.

داستان زیر تبلیغ ادامه دارد


برای پخش ویدیو کلیک کنید:







Fighting COVID-19: همه گیری یک نت ترش برای نوازندگان در حال کار ایجاد می کند


Fighting COVID-19: همه گیری یک نت ترش را برای نوازندگان در حال کار ایجاد می کند – 5 دسامبر سال 2020

مدیر عامل شرکت صنایع متروپل ، استیو وب گفت که این شرکت موفقیت خود را طی دو دهه بیشتر با تبلیغ کنسرت ها و نمایش های آینده در کلان شهرها ایجاد کرده است.

اکنون هنگام آماده سازی رویدادهای زنده ، چاپ و انتشار همان پوسترها به صورت رایگان ارائه می شود.

وب اظهار داشت: “ایده ای که مطرح شد این بود که آیا می توانیم این خدمات را به عنوان خدمتی در جامعه به این افراد ، این گروه های هنری ، این شغل تجاری که 19 سال با ما بوده و با ما رشد می کند و از ما حمایت می کند ، ارائه دهیم.”

بیشتر بخوانید:

COVID-19 تأثیر شدیدی بر روی نوازندگان فعال قبل از میلاد دارد

وب گفت: چاپ و چسباندن پوسترها در سطح شهر معمولاً هزینه ای چند صد دلاری برای این رویداد دارد.

داستان زیر تبلیغ ادامه دارد

به گفته وی ، این پول اکنون می تواند در جیب هنرمندان ، رستوران ها و سایر افرادی که در صنعت به شدت آسیب دیده کار می کنند ، باقی بماند.


برای پخش فیلم کلیک کنید:







اول ژوئیه در بریتیش کلمبیا نیز آغاز گام 3 برنامه راه اندازی مجدد COVID-19 است


اول ژوئیه در بریتیش کلمبیا نیز آغاز گام 3 برنامه راه اندازی مجدد COVID-19 است – 1 ژوئیه 2021.

“چند نفر از این افراد با ما تماس می گیرند و هزینه پوستر را پرداخت می كنند؟” من می گویم شاید 15 درصد. “

“فقط با توجه به هزینه های فعلی. ما با مکانهایی با ظرفیت کم کار می کنیم ، با افرادی که ممکن است از رفتن به این نوع رویدادها ناراحت باشند کار می کنیم. “

بیشتر بخوانید:

COVID-19: شرکت های قبل از میلاد در حال آماده سازی برای کاهش محدودیت های همه گیری هستند

وی گفت علی رغم یارانه های دولت ، سال های 2020 و 2021 برای هنرمندان سالهای ضعیفی است و حتی یک وقفه اندک از این طریق به آنها کمک می کند تا دوباره روی پا بایستند.

داستان زیر تبلیغ ادامه دارد

وی گفت: “انجام همه اینها برای احیای صنعت موسیقی و ساختن پوسترهای رایگان شگفت آور است.”

“و فقط من به عنوان یک طرفدار موسیقی ، در مرکز قدم می زنم و می بینم که پوسترها و موسیقی های جدیدی وجود دارد که شاید در مورد آنها در فیس بوک یا چیز دیگری نشنیده ام ، این خارق العاده است.”

وب گفت حدود 40 اقدام محلی تجارت را در پیشنهاد پوستر خود گنجانده است.

به لینک مراجعه کنید »


© 2021 اخبار جهانی ، بخشی از Corus Entertainment Inc.



ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *