میزان فارغ التحصیلی دانش آموزان محلی در منطقه مدرسه Okanaganan-Similkamin – Okanagan به یک اوج پنج ساله می رسد.
[ad_1]
براساس آخرین گزارش 53 پوندی مدرسه مدرسه ، نرخ فارغ التحصیلی دانش آموزان محلی در منطقه مدرسه اوکاناناگان-سیمیلکامین به یک رکورد رسیده است.
گزارش بومی “چگونه کار می کنیم” برای 2019-2020 ، یک گزارش سالانه به وزارت آموزش و پرورش ، اخیراً منتشر شده است ، که حاکی از دستاوردهای دانش آموزان مدارس محلی در مهارت های اساسی ، سواد و اعداد ، نتایج دوره و پایان دوره است.
این گزارش درصد ها را با سال های گذشته و همچنین سایر مناطق مدارس استان مقایسه می کند.
بیشتر بخوانید:
نمایشگاه جدید BC COVID-19 در سال 2021
دانش آموزان بومی در ارزیابی مهارت های پایه 4 و 7 بسیار بالاتر از میانگین استانی عمل می کنند.
در سال 2018 و 2019 ، این منطقه 9 درصد پیشرفت در فارغ التحصیلی شش ساله دانشجویان محلی را تجربه کرده است و از 57 درصد پیشرفت در سال قبل به 65 درصد رسیده است.
روند مثبت در سال 2019 و 2020 با پیشرفت 69 درصدی در منطقه – اوج پنج ساله در نرخ فارغ التحصیلی دانشجویان محلی در منطقه – همچنان ادامه دارد.
500 دانش آموز وجود داشتند که خود را بومی SD53 در سال 2019 و 2020 معرفی کردند ، حدود 21 درصد از جمعیت دانش آموزان منطقه مدرسه.
نتایج این گزارش دلگرم کننده است ، بیو یانگ ، سرپرست مدرسه منطقه 53 ، در جلسه هیئت مدیره مدرسه در 27 ژانویه گفت.

یونگ گفت: “یک بار دیگر ، ما شاهد افزایش موفقیت کلی دانشجویان محلی خود هستیم که فوق العاده است و ما در هر زمان که صحبت از سواد ، عدد و فارغ التحصیلی می شود ، رکورد جدیدی در زمینه موفقیت دانش آموزان محلی خود داریم.” .
“بنابراین این خبر خوبی است و ما در مسیر درست قرار داریم.”
به گفته مدیر آموزش و تحقیقات SD53 ، ماركوس توناتاتو ، نتایج حاصل از یك تلاش بزرگ منطقه مدرسه است.
“ما در حال تلاش هماهنگ واقعی برای ایجاد روابط مستحکم تر با دانشجویان محلی و خانواده های آنها هستیم. ما در تلاش هستیم که مدارس خود را مهمان نوازتر کنیم و در واقع چیزهایی را باز می کنیم تا ببینیم نژادپرستی سیستمی کجا وجود دارد و چگونه می توانیم با آن کنار بیاییم؟ گفت Tonetato.
فکر می کنم “من در مدارس کار شگفت انگیزی انجام می دهم.”

SD53 تعدادی از برنامه ها را از جمله برنامه EPIC (تجربه مبتنی بر پروژه ، افراد بومی ، جامعه) در دبیرستان جنوبی Okanagan و دوره های انگلیسی اول شخص انگلیسی در SOSS و دبستان Similkameen به مدارس منطقه آورد.
Tonetato گفت: “ما واقعاً كار خوبی در مورد پذیرفتن تنوع در همه زمینه ها ، به ویژه برای بومیان انجام داده ایم.”
“این چند سال یک مشکل بوده است ، چیز جدیدی نیست ، ما تفاوت زیادی در سرمایه خود در مدارس و حومه شهر داشته ایم ، اما در حال بررسی مدرسه خودمان هستیم.”
این گزارش روند صعودی را نشان می دهد و آینده برای مدرسه درخشان به نظر می رسد ، با پیش بینی 73 درصد برای سال آینده برای 6 دانش آموز ، اما Toneato خاطرنشان می کند که هنوز کارهای زیادی برای انجام وجود دارد.
“تنها راه ایجاد عدالت در منطقه ما تلاش بیشتر برای موفقیت و موفقیت دانش آموزان محلی ما و ملاقات آنها در جایی که هستند و کشف نیازهای آنها و مهمان نوازی مدارس ما است. و همکاری با اولین ملل ما. ”Tonetato گفت.

در سالهای 2020 و 2021 ، منطقه آموزشگاه در پروژه عدالت در عمل ، وزارت آموزش و پرورش شرکت كرد ، پروژه ای را آغاز كرد كه به بررسی شیوه ها و دستاوردهای SD53 با دانش آموزان بومی و خانواده های آنها پرداخت و خلا gapهایی را كه نیاز به بهبود دارند ، شناسایی كرد.
دو تحقیق توسعه یافته و به زودی منتشر خواهد شد ، یکی برای همه دانش آموزان بومی منطقه مدرسه و دیگری برای خانواده های آنها ارسال می شود.
این نظرسنجی ها به منظور تهیه اطلاعات مربوط به هر مدرسه درمورد موضوعات درمورد مدرسه ، از جمله:
- تعصب ضمنی
- نژادپرستی سیستمی
- ارتباط و ارتباط با خانواده ها و جوامع محلی
- سطح ادراک شده از جهان بینی و دیدگاه های محلی در مدرسه
- چقدر مدارس برای دانش آموزان محلی و خانواده های آنها دوستانه است
- منطقه مدرسه چقدر فرهنگ و احساس تعلق را نشان می دهد.

یانگ در تاریخ 27 ژانویه به هیئت مدیره مدرسه گفت: “ما می دانیم که این اطلاعات حیاتی خواهد بود.”
“ما در حال برنامه ریزی برای مطالعه دانش آموزان در مدرسه هستیم و همچنین یک مکالمه تلفنی با والدین آغاز خواهیم کرد ، به طوری که یک نمونه به اندازه کافی بزرگ برای بررسی آن بدست می آوریم و مطمئناً روندهایی را که پیدا کردم گزارش خواهیم داد. “
[ad_2]