مدرسه و حمل و نقل ، بیش از 3 میلیون یورو از منطقه برای ارتقا مسابقات و اتوبوس ها

[ad_1]

LECCE – به تعویق انداختن بیشتر بازگشایی دبیرستان برای آموزش حضوری ، فقط تدوین برنامه حمل و نقل جدید را به تأخیر انداخت تا تعداد زیادی از سفرهای مناسب و تعدیل مراحل ورود و خروج دانش آموزانی که ادامه تحصیل می دهند را تضمین کند. مدارس بعد از 15 ژانویه. شرکت های حمل و نقل از 18 ژانویه آینده شروع رژیم جدید را تعیین کرده اند. ضمن خاتمه بخشیدن به جداول هماهنگی ایجاد شده و راه اندازی شده در بخش های استان های پولیا ، از جمله در لچه ، برای تعیین هماهنگی بین زمان شروع و پایان فعالیت های آموزشی و برنامه خدمات حمل و نقل عمومی محلی و شهری و حومه.

پس از مقایسه با شرکت های حمل و نقل ، اگر شخصی با برنامه های توزیع شده و حضور فعالیت آموزشی معادل 50٪ ، بدون تأثیر بر امکان تقویت این خطوط حمل و نقل ، مشکل مشابهی در انجام خدمات حمل و نقل وجود دارد. یک مشکل اساسی در دوران پیش از کوید بود. این راه حل حتی مناسبتر از کمبود کلاس های گزارش شده توسط برخی از مدارس است. منطقه پولیا در حال حاضر گفته است که آماده اجرای برنامه های عملیاتی تنظیم شده توسط بخشداران است که تا 75٪ از جمعیت دانشجویی را باز می گرداند.

“منطقه Puglia اختصاص 3.3 میلیون یورو از بودجه خود را به منظور فعال کردن خدمات حمل و نقل اضافی با توجه به از سرگیری فعالیت های آموزشی در حضور ، به عنوان برنامه ریزی شده در اسناد عملیاتی تهیه شده توسط استانها تصویب کرده است ،” مشاور حمل و نقل منطقه ای ، آنیتا ماورودینویا، “و در این رابطه آماده سازی اقدامات اضافی برای اعطای قرارداد خدمات موجود با شرکتهای حمل و نقل ، که خدمات محلی حمل و نقل عمومی محلی را ارائه می دهند ، در حال انجام است.”

به این ترتیب می توان از وسایل حمل و نقل برای تسهیل حضور در مدرسه استفاده کرد ، با در نظر گرفتن بار کاری که از بازگشت همه دانش آموزان دبیرستان به کلاس به وجود آمده است. این منطقه همچنین می تواند از توزیعی که وزارت حمل و نقل و آموزش و پرورش در اختیار همه مقامات منطقه قرار داده است استفاده کند ، در مجموع حدود 390 میلیون یورو برای سال جاری.

مورودینویا ، مشاور گفت: “با این حال ، در حال حاضر این منابع هنوز از منطقه جمع آوری نشده است ،” و به همین دلیل منطقه ، با مشارکت رئیس جمهور میشل امیلیانو ، در دسامبر تصمیم گرفت که اعتبار 3.3 میلیون یورویی را تصویب کند. جلسات توده ها كه توسط بخشداران در مورد سازمان حمل و نقل و م institutionsسسات آموزشي تشكيل مي شود ، اولويت شناسايي نيازها ، هم از نظر خدمات اضافي لازم و هم از نظر كمي اقتصادي آنها ، و سپس شروع به جستجو از پوشش مالی مناسب در وزارت “.

استانها ، در متن این مبحث ، بخشنامه های توضیحی را هم از وزارت کشور و هم از وزارت ترانسپورت دریافت کرده اند که در آن عناصر اصلی ابتکاری معرفی شده با فرمان 3 دسامبر سال گذشته بیان شده است. بخشنامه وزارت کشور دقیقاً وظیفه مهم هماهنگی بخشداران را با هدف ترکیب مجدد آموزش در حضور با قابلیت های سیستم تحرک عمومی روشن می کند.

بعلاوه ، همان بخشنامه نشان می دهد که در این زمینه نهادی ، زمانهای شروع و پایان فعالیتهای آموزشی باید با توجه به در دسترس بودن وسایل حمل و نقل ، به برنامه های خدمات حمل و نقل عمومی محلی و برون شهری محلی مرتبط شود.

از طرف دیگر بخشنامه وزارت زیرساخت و حمل و نقل ، اطلاعات مفیدی در مورد 50٪ محدودیت ظرفیت وسیله نقلیه از نظر: طراحی مجدد تقاضا ، محدود کردن یا خیره کننده آن ، یا با داشتن فضای کمتر برای مانور ، در اختیار شما قرار می دهد. عرضه ، که در برخی موارد می تواند بهبود یابد یا دوباره کار شود. علاوه بر این ، تامین وسایل حمل و نقل عمومی در حمل و نقل ریلی (تراموا ، مترو و قطارهای منطقه ای) را متمایز می کند ، که معمولاً بسیار سفت و سخت است ، مربوط به تعداد وسایل نقلیه و سیستم های سیگنالینگ است که حداکثر فرکانس های مترو و قطارها را در مقایسه با خطوط اصلی تعیین می کند. . مراکز شهری که توسط اتوبوس ها اداره می شوند ، جایی که امکان تغییر ساختار سرویس وجود دارد ، در حالی که برای خطوط حومه و حومه شهری می توان با قرار دادن اتوبوس های محلی که معمولاً برای حمل و نقل عمومی استفاده نمی شوند ، آنها را ارتقا داد.

[ad_2]

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *