طرز تهیه در خانه با وسایل روزمره – ملی


با تعطیلی بسیاری از سالن های بدن سازی و امکانات تناسب اندام در طی بیماری همه گیر COVID-19 ، بسیاری از کانادایی ها به دنبال یافتن راه های جایگزین و خلاقانه برای ورزش در خانه بودند.

آیانا گیب ، مالک و مربی در برای خانم ها تناسب اندام ایجاد کنید، یک استودیوی تناسب اندام کاملاً زنانه در لانگلی ، بریتیش کلمبیا ، می گوید مشتریان آن در طول کلاس های آنلاین خود از بسیاری از وسایل خانه برای تکمیل تمرینات استفاده کرده اند.

به گفته گیب ، این موارد شامل استفاده از روکش پلاستیکی یا پد تمیز کننده Swiffer برای آموزش گلایدر و استفاده از پشتی صندلی یا مبل برای تعادل در طول کلاس ها است.

بیشتر بخوانید: فضای کم و کمبود تجهیزات؟ در اینجا نحوه هنوز می توانید تمرین کنید

گیب ضمن میزبانی از کلاسهای مجازی خود می گوید حفظ انگیزه مشتری و ارائه صدا در برنامه نویسی در اولویت است.

داستان زیر تبلیغ ادامه دارد

“همه با این همه گیری چیز متفاوتی را تجربه می کنند. برخی از آنها مالی هستند ، برخی دیگر از لحاظ عاطفی – سلامت روان در پایین بسیاری از مردم است. “

لوئیز آرگومندس یکی از بنیانگذاران شرکت مرکز U Fit، یک استودیوی تناسب اندام و آموزش در مونترال. به دنبال تعطیلی این مرکز به دلیل محدودیت های COVID-19 ، آنها محتوای آنلاین تهیه کردند تا مشتریان بتوانند با استفاده از وزن بدن خود ، وزنه های آزاد یا وسایل خانه در آموزش شرکت کنند.


برای پخش فیلم







روند تناسب اندام 2021


روند تناسب اندام 2021

آرگومندس می گوید که قبلاً مشتریان را تشویق کرده است تا کوله پشتی های پر از بطری آب را پر کنند تا تمرینات در خانه را افزایش دهند ، از جمله مواردی مانند فشار دادن و اسکات. وی می گوید که همچنین دیده است که افراد برای انجام تمرینات مختلف بدن و پایین تنه مبل های خود را بلند می کنند و از جارو استفاده می کنند.

“واضح است که هم اکنون با قفل و ساعت ممنوعیت رفت و آمد در اینجا در مونترال [it is] کمی سخت تر برای افرادی که برنامه کاری عادی ندارند ، “او گفت. “اما مردم روش های مختلفی برای آموزش پیدا می کنند.”

داستان زیر تبلیغ ادامه دارد

به همین ترتیب ، جنا داک ، بنیانگذار و سرمربی تیم تناسب اندام برای مثبت بودن بدن در تورنتو می گوید این افراد را در کلاسهای تناسب اندام مجازی خود ترغیب می کند تا از وسایل خانگی مانند بطری های آب ، جعبه های سوپ ، بطری های مواد شوینده یا کتابها برای افزودن انعطاف پذیری بیشتر استفاده کنند.

به گفته داک ، شرکت در تمرینات با تک اندام همچنین می تواند نحوه انجام تمرینات مختلف توسط افراد را تغییر دهد.

“به عنوان مثال ، انجام ددلیفت با یک پا. وی گفت: “اگر در هر بازو فقط دو کیلوگرم وزن دارید ، گاهی تغییر مسیر با یک پا به روی ددلیفت باعث می شود که عضله همسترینگ و گلوتئوس و هسته سخت شود و نه دو پایه روی زمین.”

بیشتر بخوانید: واقعیت جدید: آینده نامشخص استودیوهای تناسب اندام

“انتظارات را کنار بگذار و هر لحظه را جشن بگیر”

بعلاوه ، بسیاری از افراد در یافتن وقت و انگیزه برای انجام آموزش مخصوصاً پس از کار در شیفت ، مراقبت از اعضای خانواده و سایر کارهای روزمره مشکل دارند.

رابین لاکامبرا مالک و خالق این مجموعه است بدن خوب در همیلتون ، انتاریو ، استودیویی طراحی شده است که فضایی امن و توانمند را برای همه جوامع ایجاد می کند و محل تلاقی حرکت دقیق و عدالت اجتماعی را آشکار می کند.

وی گفت: “ما لیاقت این را داریم که مورد توجه قرار بگیریم ، احساس زیبایی داشته باشیم ، در بدن احساس قدرت کنیم ، صرف نظر از دسترسی به ثروت یا دسترسی به منابع دیگر ، مهم نیست که بدن چگونه به نظر می رسد. “این یک تعهد به خودآگاهی است ، یک تعهد برای پذیرش است.”

داستان زیر تبلیغ ادامه دارد

در مورد یافتن انگیزه ، لاکامبرا می گوید که “انتظارات را رد می کند و هر لحظه را جشن می گیرد.”

وی افزود: “اغلب مردم در مورد آنچه كه تمرین تلقی می شود انتظار دارند و باید حداقل یك ساعت باشد یا در یك فضای آرام باشد یا شامل ماشین آلات یا تجهیزات باشد.”

به لینک مراجعه کنید »


© 2021 اخبار جهانی ، بخشی از Corus Entertainment Inc.



ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *