خانواده ها می گویند باید تلاش شود تا اجساد از قایق غرق شده خارج شود
[ad_1]
برخی از اعضای خانواده خدمه گمشده کشتی صدفی در نوا اسکوشیا اظهار داشتند که آنها امیدوارند آژانس های فدرال تمام گزینه های ایمن را برای بازیابی بقایای عزیزانشان از محل واقع در پایین خلیج فوندی دنبال کنند.
یک زیردریایی کنترل از راه دور که روز شنبه توسط رئیس ویلیام ساولیس در زیر بیش از 60 متر آب در حدود دو کیلومتری خلیج دلاپس ، نیویورک ، در سواحل جنوب غربی استان واقع شده است.
بدنبال غرق شدن ناگهانی لایروب در 15 دسامبر ، جسد یکی از اعضای خدمه ، مایکل دریک ، در ساحل شمال دیگبی پیدا شد ، اما اعضای خدمه آرون کاگسول ، لئونارد گابریل ، دن فوربس ، جنو فرانسیس و کاپیتان چارلز رابرتز هنوز ناپدید شده اند. .
بیشتر بخوانید:
RCMP صدف صدفی گمشده را از Delaps Cove ، NS پیدا می کند
لورا اسمیت ، خواهر و بستگان نزدیک گابریل ، می گوید که این امر به خانواده وی اجازه می دهد تا جسد برادرش را به خانه برگردانند و از بلند کردن قایق برای تحقیقات بیشتر پشتیبانی می کند ، اگر این کار بدون خطر انداختن زندگی انجام شود.
لوری فیلیپس ، مادر كاگسول ، می گوید كه او همچنان انتظار دارد كه یك آژانس فدرال ، خواه RCMP باشد یا هیئت ایمنی ایمنی ، قایق غرق شده را با ROV بازرسی كند و معتقد است كه قایق باید بلند شود.
میشل نیکرسون-فوربس ، همسر دن فوربس ، گفت که او می خواهد قایق به دقت مورد بررسی قرار گیرد تا ببیند اجساد موجود در آن وجود دارد و سپس ، در صورت ایمن بودن ، قایق را بلند می کند.
هر سه نفر می گویند که آنها انتظار دارند آژانس های فدرال شرکت کننده ، RCMP و شورای ایمنی حمل و نقل ، ایمنی را تضمین کنند ، اما فقط به دلیل هزینه ها از بازیابی بدن و عملیات بلند کردن قایق امتناع نمی کنند.

Cpl مارک اسکینر ، سخنگوی RCMP ، گفت که هم اکنون در حال انجام کار است تا مشخص شود چه اقداماتی می توان در تلاش برای بازیابی در محیط آب های عمیق انجام داد.
در پاسخ ، RCMP ماه گذشته گفت که وظیفه بازسازی اجساد را دارد تا کارشناس ارشد پزشکی بتواند علت مرگ را تعیین کند ، اما طبق قانون کار کانادا ، آژانس فدرال باید اطمینان حاصل کند که کارمندان وظایفی را که انجام نمی دهند انجام نمی دهند. آموزش دیده یا مجهز به انجام.
“اگر شرایط از ظرفیت RCMP فراتر رود ، تصمیمی در مورد امکان برون سپاری کمک به بازیابی گرفته خواهد شد. . . یا در صورت خطرناک بودن توقف تلاش های بیشتر برای بهبودی ، “پلیس در یک ایمیل گفت.
بیشتر بخوانید:
جستجوها یک ماه پس از ناپدید شدن ماهیگیران در سواحل نوا اسکوشیا ادامه دارد
پیر موری ، یک مقام ارشد در دفتر شورای ایمنی حمل و نقل در آتلانتیک ، گفت که شورای ایمنی می تواند بلند کردن قایق را که به صورت ایستاده نشسته است ، به عنوان بخشی از وظیفه خود برای بررسی مسائل ایمنی در نظر بگیرد.
“آیا نیازی به آن است (بلند کردن قایق)؟” ما هنوز در حال بررسی این موضوع هستیم. “وی با بیان اینکه هنوز تصمیمی اتخاذ نشده است ، گفت:
“قایق کاملا عمیق است. این کار بزرگی است. این خلیج فوندی در زمستان با جریان فراوان و زیر 200 فوت آب است. “
این گزارش توسط The Canadian Press اولین بار در 18 ژانویه 2021 منتشر شد.
© 2021 مطبوعات کانادایی
[ad_2]