جنرال موتورز در حال تقویت تجارت خودروهای الکتریکی است ، ون های FedEx را عرضه می کند – National

[ad_1]

سهام ژنرال موتورز سه شنبه پس از عرضه سهام شرکت از زمان ورشکستگی در سال 2010 ، به بالاترین سطح خود رسید ، زیرا این خودروساز ورود خود را به تجارت رو به رشد تأمین وسایل نقلیه الکتریکی اعلام کرد.

پس از آنکه مدیر عامل شرکت ماری بارا برنامه اولین وانت های تجاری BrightDrop جنرال موتورز را که باید در اواخر سال جاری به فدرال اکسپرس ارسال شود ، تشریح کرد ، سهام GM در معاملات صبح به 48.95 دلار افزایش یافت و سرمایه بازار این شرکت را تقویت کرد. بیش از 68 میلیارد دلار

تجارت جدید BrightDrop ، GM را در بخش خرده فروشی با فورد فورد شرکت رقیب و همچنین استارتاپ هایی مانند Rivian ، Arrival و Canoo ، که به تولید وسایل نقلیه تجاری الکتریکی برای مشتریان مختلف از آمازون تا هیوندای موتور می پردازند ، در رقابت خرده فروشی قرار می دهد.

GM که کاملاً تحت تأثیر همه گیر COVID-19 قرار دارد ، تخمین می زند که بازار بسته بندی و مواد غذایی ایالات متحده تا سال 2025 به بیش از 850 میلیارد دلار صعود کند. این یکی از بخش هایی است که رهبر فروش EV هنوز نتوانسته است از آن عبور کند. .

داستان زیر تبلیغ ادامه دارد


برای پخش فیلم







کانادا با وسایل نقلیه کاملا برقی چقدر به آینده نزدیک است؟


کانادا با وسایل نقلیه کاملا برقی چقدر به آینده نزدیک است؟ – 14 اکتبر 2020

بارا گفت BrightDrop به شما تحویل و تدارکات مانند طیف وسیعی از محصولات و خدمات FedEx را که از تخصص خودروساز در برق و مدیریت ناوگان استفاده می کنند ، ارائه می دهد.

BrightDrop EV600 از نسخه سیستم باتری Ultium جنرال موتورز استفاده خواهد کرد که بسیاری از وسایل نقلیه الکتریکی آینده این شرکت از جمله وانت Hummer EV و کراس اوور کادیلاک Lyriq را تأمین خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

کانادا در حذف تدریجی وسایل نقلیه بنزینی بسیار عقب از نروژ پیشگام است

بارا BrightDrop را در یک عنوان آنلاین در نمایشگاه سالانه فناوری و ابزارهای CES معرفی کرد.

به عنوان بخشی از ارائه Barra ، مدیر طراحی GM مایک سیمکو میزبان یک رونمایی مجازی از دو مفهوم کادیلاک مجهز به باتری بود: یک ماشین پرنده و یک جعبه شاتل با درهای کشویی. سیمکو گفت کادیلاک همچنین در حال کار بر روی یک صندلی برقی لوکس و دو نفره است.

داستان زیر تبلیغ ادامه دارد

در جلسه توجیهی قبل از نمایش ، پام فلچر ، معاون نوآوری جهانی GM ، گفت که BrightDrop EV600 یک وانت تحویل بزرگ و مخصوص طراحی شده است که بین شارژ 400 مایل (400 کیلومتر) راه می رود و دارای لیست طولانی از ویژگی های ایمنی پیشرفته است. و اتصال به اینترنت داخلی.


برای بازی







بانک های فدرال و انتاریو 590 میلیون دلار در کارخانه های تولید خودروهای الکتریکی سرمایه گذاری می کنند


Feds و انتاریو 590 میلیون دلار در کارخانه های تولید ماشین الکتریکی سرمایه گذاری کردند – 8 اکتبر 2020

برخلاف کروز ، یک شرکت نوپای خودگردان در سانفرانسیسکو که صاحب اکثریت شرکت GM است و یک تجارت رباتیک را اداره می کند ، BrightDrop قصد ندارد ناوگان خود را اداره کند. این بخش تأمین وانت های برقی و خدمات مرتبط با آن برای مشتریان تجاری خواهد بود.

یک منبع آگاه از جزئیات EV600 گفت که این ساختار اصلی بدنه را با Hummer EV و تعدادی کامیون بزرگ و SUV بزرگ دیگر که طی سه سال آینده وارد بازار می شوند ، به اشتراک می گذارد.

بیشتر بخوانید:

استخراج فلزات مورد نیاز اتومبیل های برقی به دلیل قیمت پایین در کانادا با موانعی روبرو است

داستان زیر تبلیغ ادامه دارد

فلچر گفت ، 500 واحد اول تا پایان سال به FedEx می رسد و تحویل آن برای سایر مشتریان از اوایل سال 2022 آغاز می شود.

وی گفت ، خانواده وانت های تجاری BrightDrop در نهایت ممکن است شامل یک مدل کوچکتر طراحی شده برای حمل و نقل در مسافت های متوسط ​​و یک مدل بزرگتر طراحی شده برای بارگیری و تخلیه سریع باشد.

در ماه نوامبر ، جنرال موتورز گفت که با افزایش هزینه ها و تسریع اهداف تولید خودرو تسلا را به چالش می کشد. سرمایه گذاری بیشتر توسط یک وانت توسعه یافته و تولید SUV تأمین خواهد شد.

جنرال موتورز گفت که قصد دارد تا سال 2023 هزینه خودروهای برقی و خودمختار را به 27 میلیارد دلار افزایش دهد که 35 درصد بیشتر از برنامه های قبلی بود. این خودروساز مستقر در دیترویت تا سال 2025 30 ماشین الکتریکی در سراسر جهان ارائه می دهد و می خواهد تا آن زمان از فروش سالانه 1 میلیون خودروی برقی در چین و ایالات متحده فراتر رود.

(گزارش بن کلیمان و پاول لینرت در دیترویت ؛ تدوین توسط ریچارد پولین ، دن گربلر و برنادت باوم)



[ad_2]

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *