برای موزه های کوچک کانادا ، همه گیری “ذهن ها را باز می کند” و نیاز به تغییر ملی دارد



از سال 1983 ، رویداد بزرگ سال برای موزه آفریقویل ، گردهمایی سالانه ساکنان اواخر تابستان در اواخر تابستان ، خانواده و دوستان سابق آن بود.

اما در سال 2020 ، همه گیری کمی استراحت کرد. آنها برای بزرگداشت و جشن یکی از اولین جوامع سیاه پوستان کانادا گرد هم نخواهند آمد ، دهکده ای در ساحل جنوبی حوضه بدفورد ، که اولین بار در اوایل دهه 1800 در آن ساکن شده بود اما در اواخر دهه 60 توسط شورای شهر هالیفاکس ویران شد.

بیشتر بخوانید: “ما باید غرامت بگیریم” – فرزندان آفریکویل ، متحدان برای عدالت راهپیمایی می کنند

اما موزه در آفریقا مانع نخواهد شد. وی در جستجوی راه هایی برای اتحاد جامعه به شیوه گردهمایی سالانه بود ، وی به ایده انتشار کتاب آشپزی آفریقویل ، مجموعه ای از دستورالعمل های ساکنین سابق برای تهیه میان وعده هایی که غذای روزمره را تأمین می کنند ، پرداخت. ناهارهایی که در سفر خورده می شوند ؛ و هنگام شام که کارگران به خانه برمی گشتند تا در میزهای خود پیدا کنند.

داستان زیر تبلیغ ادامه دارد

“چه چیزی است که اغلب ما را گرد هم می آورد؟” غذا. این چالش بزرگی بود. “، خوانیتا پیترز ، مدیر اجرایی موزه آفریقاویل ، به اخبار جهانی گفت.

در فوریه گذشته ، در غرب کلونا ، بریتیش کلمبیا ، اولین ملت کرانه باختری اقدام به جابجایی خود کرد موزه میراث Sncewips در یک مکان جدید در Okanagan Lake Mall و چهار کارمند آن در حال آماده شدن برای میزبانی بهار از تورهای مدرسه و بازدید کنندگان بودند.

همه گیری به این برنامه ها پایان داد.

بنابراین ، کورالی میلر ، یکی از کارمندان موزه ، مجبور است با جمع آوری پیام های ویدئویی از داخل موزه ، فیلم هایی که به سرعت در سراسر اوکاناگان محبوب می شود ، کار کند.

“فیلم های Coralee چراغی درخشان در چنین دوره تاریکی برای جامعه ما ، برای ملت ما ، برای جهان بود. وقتی همه گیر آمد ، چنین ترس ، اضطراب ، نگرانی وجود داشت. “” جوردن کابل ، مشاور اول ملت ساحل غربی ، که همچنین یکی از نیروهای محرک ایجاد موزه است ، گفت.

بیشتر بخوانید: پروژه نقاشی دیواری کلونا در مرکز شهر 10K دلار به یک هنرمند محلی برنده ارائه می دهد

میلر گفت: “اخبار در حال حاضر بیش از حد هلاکت و تاریکی است.” “حداقل می توانیم مردم را وادار کنیم که حداقل برای مدتی مشکلات خود را فراموش کنند.”

اگر بازدیدکنندگان نتوانند به موزه Sncewips بیایند ، موزه از طریق شبکه به این بازدید کنندگان متصل می شود.

داستان زیر تبلیغ ادامه دارد

و در Swift Current ، جایی که موزه شهرداری زندگی در جنوب غربی ساسکاچوان را مستند می کند ، کارکنان موزه با انجام آنچه مورخان و بایگانی ها در هر رویداد مهم انجام می دهند ، به همه گیری پاسخ دادند: آنها یک نمایشگاه برای مستند کردن این تجربه ترتیب دادند.

این نمایشگاه با نام “همه گیر گذشته” ، اسنادی است که از طریق عکس ها و سایر مصنوعات ساکنان ، تأثیر همه گیر بر زندگی روزمره در جریان سوئیفت را ارائه می دهد.

استفانی کادوک ، متصدی نمایشگاه ها و هماهنگ کننده برنامه های آموزشی و عمومی در موزه ، گفت: “به این ترتیب ، در طی 100 سال ، مردم می توانند یک نمایشگاه واقعی ایجاد کنند و اطلاعات محلی داشته باشند.”

صدها “موزه کوچک” در سراسر کشور ، که مرکز فرهنگی بسیاری از شهرهای کوچک ، روستاها و دهکده ها هستند ، واکنش مشابهی نشان داده اند. آنها راهی پیدا کرده اند که نهادهای خود را از طریق آنچه ممکن است تأثیرگذارترین رویداد تاریخی در نسل آنها باشد ، مرتبط و معنی دار کنند. با این حال ، هدف این مراکز فرهنگی از برخی جهات هرگز مهمتر نبوده است – برقراری ارتباط هدف و اهمیت جامعه بین نسل ها و بین آنها.

کوبل از کرانه باختری گفت: “برای فرزندان ما مهم است که بفهمند چه کسانی هستند ، اعضای خانواده آنها ، رابطه آنها با جامعه ، رابطه در زمین اطراف ما ، اما مهمتر از آن ، مسئولیت ها است.”

لوید بیگلی ، مدیر موزه Swift Current گفت: “تجربه این تجربه ، ذهن ما را به جای تفسیر سنتی از روش تاریخی یا داستان سرایی ، به روش های مختلف ارتباطی باز کرد.”

داستان زیر تبلیغ ادامه دارد

اما برای انجام کارهای موزه های کوچک کشور به پول و مردم نیاز است.

این همه گیرى موزه های كوچك را از درآمد پذیرایی ها و مغازه های فروش هدایا محروم كرده و سالانه درخواست های بیهوده ای را به برنامه های كمك مالی استانی و فدرال ارائه كرده است.

“درآمد ما واقعاً بر اساس افرادی است که از آن درها عبور می کنند و درب منازل با خرید مکالمه ای خرید می کنند. شما می دانید ، این فقط ویرانگر بود. “پیترز در مورد همه گیری به آفریقاویل گفت.

بیشتر بخوانید: کتاب آشپزی آفریقویل اهمیت مستند سازی داستان های خانوادگی را روشن می کند

طبق گفته انجمن موزه های کانادا ، موزه های بزرگ و کوچک به طور معمول هر ساله حدود 30 میلیون بازدید کننده دارند. برای متن: حضور پولی در تمام بازی های NHL در کانادا و ایالات متحده برای فصل 2018-2019 حدود 22 میلیون نفر بود.

این همه گیری همچنین کارهای داوطلبانه ای را که موزه ها و گالری های هنری کوچک به آن وابسته اند خشک کرده است.

در مورد آن فکر کنید نظرسنجی دولت فدرال در سال 2017 از موسسات فرهنگی نشان داد که در حالی که 7336 کانادایی تمام وقت در موزه یا گالری مشغول به کار هستند ، 11677 کانادایی نیمه وقت و 64949 کانادایی عظیم وجود دارد که 4.3 میلیون ساعت کار داوطلبانه در موزه های کشور ارائه می دهند. گالری های هنری از 700000 ساعت کار رایگان از 18165 داوطلب بهره مند شدند.

داستان زیر تبلیغ ادامه دارد

برخی از این داوطلبان توانسته اند کارهای عاشقانه خود را بصورت آنلاین به اتمام برسانند ، اما برای بسیاری از افراد ، به ویژه کسانی که در پردازش یا نگهداری مجموعه موزه مشارکت دارند ، این تلاش ها باید منتظر بمانند.

از نظر پول ، حتی قبل از همه گیری ، بودجه برای موزه و گالری های کوچک کشور اندک بود. یک مطالعه دوسالانه توسط کمیته میراث مجلس عوام توصیه می شود که در سال 2018 ، وزارت فدرال میراث کانادا برنامه های مالی خود را برای موزه ها بررسی کند ، سیاست جدید موزه ملی را تدوین کند و حمایت بیشتری از سازمان هایی که وظیفه مستند سازی گذشته دارند و حفظ گذشته برای مخاطبان آینده.

سیاست های جدید موزه ملی و برنامه های جدید بودجه در لیست مسئولیت های دولت ترودو باقی مانده است ، اما اتاوا سال گذشته با یک برنامه اضطراری یک نوع به سرعت پاسخ داد تا چراغ ها را روشن نگه دارد و از برخی برنامه های مهم پشتیبانی کند. بیش از 33 میلیون دلار به 1234 م institutionsسسه ارثی اهدا شده است.

موزه آفریقویل 31،725 دلار کمک اضطراری ، Sncewips 28،077 دلار و موزه Swift Current 56507 دلار دریافت کردند.

اما این بودجه سال گذشته به سرعت مورد استفاده قرار گرفت. در صورت تعطیلی موزه ها برای دومین تابستان متوالی ، به کمک بیشتری نیاز خواهد بود.

و همانطور که انجمن موزه های کانادا به کارمندان میراث کانادا گفته است ، چالش بودجه می تواند مجموعه بسیاری از موسسات را در معرض خطر قرار دهد. کنترل های ویژه زیست محیطی برای حفظ مجموعه به بودجه و اغلب اپراتورهای ویژه نیاز دارند – هر دو با کمبود نیرو. CMA گزارش داده است که برخی موزه ها تخریب شده و یا به دلیل کمبود بودجه اقدامات امنیتی باید کاهش یابد.

داستان زیر تبلیغ ادامه دارد

در موارد دیگر ، مجموعه ها باید تحت شرایطی منتقل یا منتقل شوند که وضعیت کاغذها ، مصنوعات و اشیا other دیگر را در معرض خطر قرار دهد.

© 2021 اخبار جهانی ، بخشی از Corus Entertainment Inc.



ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *