“این حادثه منزوی نیست”: صاحب یک رستوران در کلونا در مورد رویارویی با COVID-19 صحبت می کند

[ad_1]

یک صاحب رستوران در کلونا ، بریتیش کلمبیا ، از افزایش حملات لفظی به کارمندان خود با قوانین COVID-19 نگران است.

ویدئوی جدیدی که در شبکه های اجتماعی در حال چرخش است ، توسط مشتری ایجاد شده است که از اینکه کارمندان رستوران Kelowna Frankie We Salute You از او می خواهند نام و شماره تلفن پیگیری تماس خود را ارائه دهد ، ناراحت است.


برای پخش فیلم







فیلم رویارویی با COVID-19 در رستوران کلونا


فیلم رویارویی با COVID-19 در رستوران کلونا

صاحب رستوران ، کریستینا اسکینر گفت که مشتری از ورود ماسک خودداری کرده و ادعای توطئه COVID-19 را هنگام ورود به رستوران کرد.

داستان زیر تبلیغ ادامه دارد

اسکینر گفت ، این زن همچنین گفت که به تازگی از او خواسته شده رستوران دیگری را ترک کند.

هنگامی که صاحب رستوران گفت که وی وارد شده است ، مشتری درمورد پروتکل های ردیابی تماس با کارمندان بحث و جدال می کند.

بیشتر بخوانید:

کلونا ، بریتیش کلمبیا ، زنی که پس از اختلاف بر سر ماسک COVID-19 در دهکده Value دستگیر شد

اسکینر گفت: “من به او یادآوری کردم که این سیاست ها انتخاب ما نیست ، بلکه یک الزام بهداشت عمومی است که ما از آن پیروی می کنیم.”

در این ویدئو ، شنیده می شود که Skinner به مشتری التماس می کند که آنجا را ترک کند.

اسکینر گفت: “و سپس وقتی از در بیرون آمد ، به من گفت که امیدوارم تجارت من شکست بخورد و امیدوار باشد که من به دلیل بیماری کووید مرده باشم.”

بیشتر بخوانید:

کلونا ، بریتیش کلمبیا ، صاحب مشاغل در حالی که کودک را در آغوش گرفته بود ، با ضد نقاب توبیخ کرد

صاحب رستوران گفت که مشتری سپس فیلم را بصورت آنلاین ارسال کرده است.

اسکینر گفت: “او همچنین یک کارزار نفرت را در شبکه های اجتماعی آغاز کرد. “و این مطمئناً روی من تأثیر می گذارد: سطح اضطراب بالاتر ، احساس افسردگی می کنم و کارمندانم نیز همین احساس را دارند.”

بیشتر بخوانید:

مردی از سال قبل از میلاد از ویدئوی درگیری استارباکس به دلیل امتناع از پوشیدن ماسک دو بار جریمه شد

داستان زیر تبلیغ ادامه دارد

“دوست دارم فکر کنم پوستی کاملا ضخیم دارم. اما من چنین چیزی ، چنین رفتاری را هرگز ندیده ام. و فراوانی این رفتار بسیار بسیار جدید است. و من را خسته می کند. “

اسکینر گفت ممکن است درصد کمی از مشتری ها بد رفتاری داشته باشند ، اما در یک رستوران شلوغ شروع به جمع کردن کرده است.

“شما تقریباً دچار این استرس پس از سانحه می شوید ، جایی که شروع به بروز آن می کند ، و سپس دفعه قبل را می گذرانید که کسی به شما گفت امیدوار است که شما به دلیل ابتلا به COVID بمیرید.”

اسکینر معتقد است که بسیاری از رستوران ها از گفتگو می ترسند زیرا تجارت آنها مبتنی بر خدمات مشتری است.

وی گفت: “ما بسیار آسیب پذیر هستیم.” “نقش ما راضی نگه داشتن مشتری است و اگر این کار را نکنیم ، تجارت ما آسیب می بیند.”

“من واقعاً می خواهم حمایت مردم از میزان بد بودن آن آگاهی داشته و از کارگران رستوران حمایت کند.”

این انجمن در مرکز شهر کلونا پیشنهاد کرد که مشاغل خط تلفن غیر اضطراری RCMP را در دسترس داشته و در صورت عدم رعایت پروتکل های COVID-19 یا ترک آن ، با آن تماس بگیرند.

بیشتر بخوانید:

ویروس کرونا ویروس: معترضین به ماسک در Salmon Arm ، کلونا جمع می شوند

“این بزرگترین کاری است که ما می توانیم انجام دهیم این است که با پلیس تماس بگیریم و آنها را وادار کنیم که این موارد را حل و فصل کنند ، زیرا صادقانه بگویم ، صاحبان مشاغل و من و شما آماده مقابله با چنین مواردی نیستیم.” ، سخنگوی انجمن در مرکز کلونا مارک برلی گفت.

داستان زیر تبلیغ ادامه دارد

مشتری مورد نظر به اخبار جهانی گفته است که با وکیل خود صحبت خواهد کرد و روز دوشنبه برای مصاحبه در دسترس نیست.

به لینک مراجعه کنید »


© 2021 اخبار جهانی ، بخشی از Corus Entertainment Inc.



[ad_2]

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *