افزایش علاقه به گردشگری در طول بیماری همه گیر ویروس کرونا در شهر دریاچه های کاوارتا – پیتبورو

[ad_1]

با توجه به بیماری همه گیر ویروس کرونا ، انتاریو حداقل تا 11 فوریه بیکار و مسدود است.

انتظار می رود اوایل هفته آینده اطلاعیه ای از استان مبنی بر لغو یا تمدید محدودیت ها اعلام شود.

در دریاچه های کاوارتا ، بخش گردشگری هم در جهانگردی مجازی و هم در گردشگری بیش از محلی متمرکز است – به ساکنان کمک می کند حیاط خانه خود را کشف کنند.

بیشتر بخوانید: فصل گردشگری تابستانی شهر کوارتا دریاچه های 2020 “بهتر از حد انتظار”: مسئولان

“ما به این محدودیت های سفر پایبند هستیم و این از ماه اکتبر ادامه دارد. وب سایت ما متمرکز بر مردم محلی و آنچه باید در اینجا در دریاچه های کاوارتا انجام شود ، است و ما هیچ بازاریابی خارج از جامعه خود انجام نداده ایم. ”” لوری مک کارتی ، مسئول توسعه شهرداری شهرداری گفت.

داستان زیر تبلیغ ادامه دارد

در یک سال معمول ، شهر دریاچه کاوارتا حدود 1.6 میلیون بازدید کننده محلی را مشاهده می کند.

مک کارتی گفت که اگرچه این تعداد در تابستان سال 2020 کاهش یافت ، اما این فصل ضرر ندارد.

مک کارتی افزود: “تجارت گردشگری سال گذشته در انطباق و تقویت معرفی پروتکل های جدید بهداشت عمومی ، به روز رسانی وب سایت ها و یافتن روش های جدید برای ارائه رویدادها و تجربیات و فروش محصولات خود ، انعطاف پذیری و فداکاری نشان داد.


برای پخش فیلم







ویروس کرونا ویروس: انتاریو مدارس تعطیل شده شخصی را که در تعطیلات تعطیل هستند ، در فوریه بازگشایی خواهد کرد


ویروس کرونا ویروس: انتاریو مدارس تعطیل شده شخصی را که در تعطیلات تعطیل هستند ، در فوریه بازگشایی خواهد کرد

“این منجر به یک فصل تابستان شد که در آن بازدید از منطقه را دیدیم – محل استقرار آن در انتاریو بود. اجاره ویلا و قایق بسیار سنگین بود. “

ویدیوهایی در وب سایت گردشگری و کانال YouTube وی وجود دارد و مک کارتی می گوید امید این است که اگر آنچه را مشاهده می کنید دوست دارید ، پس از رفع محدودیت ها ، بیرون بروید و آن را بررسی کنید.

داستان زیر تبلیغ ادامه دارد

بیشتر بخوانید:

COVID-19 وارد صنعت گردشگری شد و میلیون ها درآمد برای شهرهای کانادا متحمل شد

“چیز دیگری که ما نیز می بینیم انتقال رویدادها به سبک رانندگی در فضای باز است. امسال نیز این تمرکز خواهد بود و پول دولت برای حمایت از رویدادهای مجازی و رانندگی وجود دارد. “

با نگاهی به آینده فصل گردشگری ، مک کارتی گفت که این بخش به توسعه وب سایت خود ادامه می دهد تا با برخی محدودیت ها با آنچه تابستان است ، سازگار شود.

بخش گردشگری همچنین در حال تهیه یک برنامه تلاش برای امضا است که از بهار آغاز می شود.

مک کارتی گفت: “این کار با شش تجربه جدید ، با شش تجارت در شهر دریاچه های کاوارتا آغاز شد.” “این مشاغل تحت آموزش های پیشرفته و مربیگری فردی قرار گرفته اند تا به آنها در توسعه ایده خود از تجربه كمك كند.”

این تجربه به رهنمودهای بهداشت عمومی پایبند بوده و در فصول مختلف سال ارائه می شود.

“این فرصتی است که مشاغل می توانند راه های جدیدی برای درآمدزایی و راهی عالی برای تبلیغ دریاچه های کوارتا به عنوان یک مقصد پیدا کنند.”

بیشتر بخوانید: شهر دریاچه های کاوارتا بر روی بازگرداندن بخش گردشگری متمرکز شده است

در همین حال ، اتاق بازرگانی Fenelon Falls & District با یک شرکت واقعیت سفر افزوده کانادایی به نام Driftscape همکاری کرده است تا برنامه ای را ارائه دهد که جاذبه های تجاری و اجتماعی را ارائه می دهد.

داستان زیر تبلیغ ادامه دارد

مرلی بوستون ، مدیر اتاق بازرگانی ، گفت: “این یک روش عالی برای نشان دادن جامعه ما به روش COVID دوستانه به بازدید کنندگان و تشویق مردم محلی برای یادگیری چیزهای جدید در مورد شهر خود است.”

این برنامه خدمات مرکز بازدید کنندگان را دیجیتالی می کند ، به کاربران امکان می دهد تورهای جداگانه ایجاد کنند و به افراد محلی کمک می کند آنچه را در حیاط خانه خود پیدا کنند.

بوستون می گوید این روش همچنین راهی برای حمایت از مشاغل محلی در طول و پس از همه گیری بیماری و همچنین امکان دادن به مصرف کنندگان برای دیدن جامعه از آسایش در خانه هایشان است.


برای پخش ویدیو کلیک کنید 'هنرمند مستقر در Lindsay ، داریل جیمز ، موسیقی ویدیویی را در Kawarthas عکسبرداری می کند'







هنرمند مستقر در لیندزی ، داریل جیمز در حال فیلمبرداری یک موزیک ویدیو در Kawarthas است


هنرمند مستقر در لیندزی ، داریل جیمز در حال فیلمبرداری یک موزیک ویدیو در Kawarthas است

Fenelon Falls همچنین جدیدترین ویژگی نامزدی بازدیدکنندگان Driftscape را به نام Quests اجرا خواهد کرد.

این کار مانند تعقیب تصاویر ، ویدئو و صدا برای کمک به بازی سازی جهانگردی است.

“ما می توانیم از طریق برنامه رویدادها و تورهایی ارائه دهیم و اطلاعات کلی در مورد جامعه ارائه دهیم. بوستون گفت: “این برای ابزاری جدید که می توانیم از آن برای ارتقاs آبشارهای فنلون و ارائه اطلاعات گردشگری به صورت 24 ساعته استفاده کنیم بسیار مناسب است.”

داستان زیر تبلیغ ادامه دارد

این برنامه در App Store و Google Play موجود است.

© 2021 اخبار جهانی ، بخشی از Corus Entertainment Inc.



[ad_2]

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *